Info i forbindelse med avvikling av kampar.
Aurlandshallen er ein fleirbrukshall. Ved inngangen til Aurlandshallen går alle gjennom skyvedør. Her treng ein då ikkje berøre døra.
Huks å ha speleliste for lag t.o.m 12 år.
Publikum blir møtt av hallvakt som registrerer publikum med navn og telefon nr. Desse listene vil bli tatt vare på i 10 dager mtp. smittesporing. Vi har pr no ikkje inngangsbetaling, men dette kan bli forandringar på i løpet av sesongen.
Det vil bli desinfeksjonssprit satt ut ved registrering samt dispenser på vegg lenger
inn i hall. Der er toalett tilhøve ved inngangen til hall. Overflatene vil bli desinfisert i
løpet av arr.
Publikum går så videre opp til tribune i 2 etg. Huks 1 meter avstand på tribune.
Der vil være kiosk under arr som følger FHI sine råd. Vi oppfordrer til bruk av kort og
vipps. Pass på å halde avstand i kø.
Spelarar:
Etter å ha gått gjennom skyvedør ved inngang, går spelarane videre inn til
garderober. Der vil bli merka garderober til gjestande lag.
Oppvarming vil foregå inne i hall eller i gang utenfor hall. Trenarar blir einige om
fordeling av område
Det vil ikkje være sidebyte under kamp.
Etter endt kamp går spelarane tilbake til garderobe og returnerer same veg dei kom
inn.
Der vil bli utført desinfeksjon av overflater mellom kamper.
TIl arrangementsansvarlege:
Sett opp bord ved inngangen til hallen. Hallvakt registrerer alle som kjem inn og skal
på kamp. Ha desinfeksjonssprit tilgjengelig. Kun hallvakt regisrerer.
Der skal leveres spelar lister for spelarar opp til j./g.12.
Vask toalett i gang med jevne mellomrom.( Hallvakt/evt delegert fra hallv.)
Vask tribune med jevne mellomrom. (Ansvarlege 2 etg.)
Vask spelar benker etter kvar kamp. (Ansvarlege sekreteriat.)
