I år deltek Aurland Idrettslag med to lag i det som vert rekna som verdas største fotballturnering. I G13/14 klassen stiller me med eitt lag. I tillegg deltek samarbeidslaget Hafslo/Aurland i G15/16 klassen. For dei som ønskjer å følgja med på korleis det går med våre lag, er det berre å gå inn på www.norwaycup.no. Det finst også ein App som ein kan lasta ned til smart-telefonen sin (Iphone eller Android).
Me ønskjer begge laga lukke til med kampane i turneringa, og håpar dei får eit minnerikt opphald i Oslo!
