Grunna ei misforståing angåande opninga av Aurlandshallen kan vi desverre ikkje starte opp med klatring før etter haustferien i veke 42. Beklagar feilinformasjonen. Håpar de tilgir oss dette og kjem sterkt tilbake etter haustferien.
Me gledar oss til å sjå gamle og nye fjes.
