3. rennet i skikarusell 2015 vert søndag 22. mars. Påmelding frå kl. 12.00, rennet startar kl. 13.00. Sal av saft og pølser som vanleg.
Får håpe at sola som er meldt på laurdag, ventar til søndag,slik at vi får ein like strålande dag som 2. rennet. Då gjekk 38, og av dette sju vaksne, dette er godkjent. Ynskjer oss fleire ungdomar, det viktigaste er å delta, ikkje nødvendigvis å gå på tid.
Vi har vurdert om vi skal ha skirenn på laurdag i staden sidan det er meldt fint ver i morgon. Sidan vi ikkje har annonsert laurdag som alternativ dato, ventar vi til søndag morgon, og ser om veret blir betre enn meldt. Avgjersle om vi gjennomfører rennet, eller om vi må avlyse , vil bli tatt innan kl.10.00 søndag morgon, og legg informasjon her før 10.00.
