I samband med «Vårslepp» på Vangen den 9. mai vart det arrangert gateløp, musikkskulekonsert og utstilling på Galleri Winjum. Næringslivet var rause med premiane, og friidrettsgruppa drog det heile i land på ein knirkefri måte. Tiltaket freistar til gjentaking, og om alt går etter planen vert det nytt løp til neste år.

