Kristiane Sekkingstad Terum (15) har vore vekke frå friidretten sidan november, men i helga prøvde ho seg på 100 m og 200 m i Stordleikane for å testa formen. Stemnet gjekk bra, og med tidene 27.91 på 200 m og 13.66 på 100 m blei det ein første og ein andreplass. Dette er resultat ein kan vera nøgd med, då ho ikkje kom i gang med løping før i juni. No vert det truleg eit par stemne i Bergen og kanskje ungdoms-NM i Lillestrøm, før trening fram mot ein ny sesong for alvor startar opp i oktober.

