Det andre skirennet blir søndag 5. mars på Østerbø. Påmelding frå kl. 12.00. Rennet startar kl. 13.00. Sist var det 54 deltakarar, tre år sidan så mange gjekk, veldig moro! Vi håpar på at det fortset slik. Må vi avlyse rennet, vil vi gje melding om det her og på facebook innan kl. 10.00 på søndag. Det er bra vêrmelding, og det har kome meir snø. Så vi satsar på at vi får gjennomføre rennet!
