Det tredje rennet i skikarusellen blir laurdag 1. april. Det regnar på Østerbø, så det er lite snø og overflatevatn på vatnet. Skiløypa er difor endra. Må vi avlyse rennet i morgon, vil vi gje melding om det her innan kl. 10.00.
Velkommen på skirenn!
