Det første skirennet i år blir laurdag 23. februar. påmelding frå kl. 12.30, rennet startar kl.13.00. Sal av grilla pølser og varm/kald saft. Loddtrekking på startnummer, med mange fine premiar. Karusellpremie til dei som har delteke på tre renn. Viss vi må avlyse pga. dårleg vêr eller andre grunnar vil vi informere om det her, og på facebook, innan kl.10.00 på laurdag.
Velkomen til skikarusell 2019!
